maandag 7 februari 2011

logo

Bij deze opdracht moesten we onze inspiratie halen vanuit andere logo's. Het doel was om met die inspiratie een eigen logo te ontwerpen met je intitialen of naam er in. Je moest dus een eigen logo maken. Als je dit had gedaan moest je het in spiegelbeeld tekenen. Daarna moest je erover met houtskool. Op een linoleum 'plaatje' moest je het dan afdrukken. Als je dit had gedaan moest je het uitgutsen. Oppassen voor je vingers dus! Het was erg leuk om te doen. Als je je logo had uitgegutst moest je hem met plakkaatverf verfen. Hierna moest je hem afdrukken op een papier. Dit is eruitgekomen!





Ik heb deze tekening met verf gemaakt.
Mijn inspiratie was water.
 
Hier was ik dingen aan het uitproberen.


Hier heb ik mijn stempel inspiratie
tenslotte uitgehaald. Mijn inspiratie
was herbal essences.

Mijn inspiratie was vrede.
Je ziet mijn naam met engel vleugels
en mijn initialen met live & peace.




Dit is het adidas logo.






                                                  Dit is uiteindelijk mijn logo geworden!

         




Geen opmerkingen:

Een reactie posten