donderdag 17 februari 2011

Kleding ontwerpen!

Heee!
De volgende opdracht die we moesten doen was het ontwerpen van kleding. Ik vind het erg leuk om dat te doen. Eerst moesten we een thema kiezen, mijn thema is HOLLYWOOD. Dit thema vind ik erg leuk omdat je er heel veel mee kan variëren namelijk. Om kleding te ontwerpen moet je wel veel van het onderwerp afweten dus daarom begonnen we met het tekenen en schilderen van dingen die met je thema te maken hebben (:.
Hier mijn tekenening met het thema HOLLYWOOD!

De prinsessen van Disney!

Natuurlijk hoort Disney bij Hollywood!

De drukke straten van Hollywood en
de rode loper natuurlijk!

De bekende Hollywood letters (:.


Dit waren mijn tekeningen over het thema Hollywood (:.
Nu komen de ontwerpen! ( één volgt nog!)



Mijn inspiratie was de rode loper.
Ik heb ecoline gebruikt voor de jurk
en vetkrijt voor het haar en de huid.

Mijn inspiratie was Mickey Mouse van
Disney pictures (:.
Ik heb verf gebruikt voor alles.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten